poniedziałek, 3 marca 2014

Podsumowanie lutowej pielęgnacji włosów

Podsumowanie mojej lutowej pielęgnacji włosów:

Szampony: Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, Farmona łopianowy
Maski: Love 2 mix organic na porost włosów organiczna pomarańcza i papryczka chili, maska Biovax keratyna + jedwab, Biovax odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne
Odżywki: Głównie Biovax dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów przetłuszczających się ( pantenol, jedwab, biosiarka ), Timotei drogocenne olejki może tylko z dwa razy
Inne: Domowe Receptury spray do włosów - witaminy dla włosów, wzmacniający dla wzrostu włosów
Apteka Agafii aktywne serum na porost włosów
płukanka z czarnej herbaty
Wewnętrznie CP i skrzypo - pokrzywa









Jak pisałam w poprzednim poście zafarbowałam włosy Joanna Naturia czarny bez. Juz niedługo mam zamiar po raz trzeci zmierzyć się z Khadi indygo i juz całkowicie przejść na farbowanie henną.
Niedługo post podsumowujący jak wpłynęły kosmetyki na porost włosów i suplementacja na moje włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz