środa, 5 marca 2014

Kosmetyczne zakupy

Przedstawiam wam moje wczorajsze zakupy :)


Odzywka Schwarzkopf Gliss Kur - włosy matowe bez połysku, ze skoncentrowanym eliksirem Gloss-Elixir i kompleksem płynnej keratyny.



Lakier Wibo - niebieski odcień - mój ulubiony. Przyznam że to mój pierwszy zakup lakieru z tej serii i jestem ciekawa jego trwałości.




Ozdoby do włosów ze sklepu Glitter - wypełniacz do koka/kucyka oraz ozdoby które można nałożyć na czarny wypełniacz.
 


Miałyście już ten lakier lub odzywkę ? Jesteście zadowolone z efektów ?

4 komentarze:

  1. ale superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gumeczki do wlosow;)

    jesli chcesz poczytac wiecej o zdrowym odzywianiu, cwiczeniach, zdrowym zyciu wejdz na

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej właśnie lubię takie kwiatowe ozdoby do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta nowa seria Gliss Kur. Nie wykluczam że na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa działania tej co kupiłam ale zastosuje ją dopiero jak odczekam 2 dni po farbowaniu henna Khadi indygo :)

      Usuń