wtorek, 11 marca 2014

Farbowanie Khadi indygo podejście drugie

Henne Khadi indygo rozrobiłam z letnią herbatą, dwiema łyżeczkami glinki Ghasoul, łyżką soli i dwiema ampułkami plancety. Położyłam na włosy umyte szamponem Farmona łopianowym na całą noc i rano zmyłam hennę.

Planceta ampułki zakupione na allegro



Glinka Ghasoul


Henna Khadi indygo





Efekty farbowania Khadi indygo






Przepraszam za jakość zdjęć. Robiłam je telefonem i przez to słońce tak dzis wyszły. Niedługo poproszę mojego fotografa aby zrobił mi fotki aparatem.
Wczoraj zastosowałam maseczkę z awokado, parę kropel olejku arganowego i 2 łyzki maski Biovax keratyna + jedwab na pół godziny pod czepek i czapkę zimową aby zatrzymać ciepło.




Moje włosy teraz potrzebują dużej dawki protein po wcześniejszym rozjaśnieniu. Juź nigdy więcej nie tknę rozjaśniacza i będę farbować tylko henna ponieważ włosy sie kruszą i wypadają teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz