niedziela, 23 marca 2014

Niedziela dla włosów

Zaczynam dział Niedziela dla włosów zgodnie jak inne blogerki. Jak dotąd wypadało tak że w niedziele nie potrzebowałam myć włosy ale teraz już rozplanowałam swój grafik.

Mycie: Szampon Babydream dla dzieci ( niebieski ) zakupiony kiedyś w Rossmannie ale nie używałam go zbyt często.
Olejowanie: Khadi na skalp a olejek arganowy na długość włosów
Oleje zmyłam tym samym szamponem co myłam wcześniej.
Odżywka d/s: Timotei drogocenne olejki, recenzja niedługo ponieważ dopiero jestem w trakcie testowania jej :)
Ostatnie spłukanie chłodną wodą.
Zabezpieczone końcówki  kilkoma kroplami olejku arganowego.


Włosy jeszcze mokre. Kolejne jak włosy same wyschły






Moim problemem ostatnio jest że włosy od dołu zrobiły się bardzo cienkie. Podczas olejowania widzę że wypadają i kruszą się. Od góry mam już około 5 cm baby hair i od spodu dolna warstwa baby hair. Próbuję zgadnąć dlaczego włosy mi się tak przerzedziły. Będę systematycznie stosować proteinowe maski i poszukam odżywek dodających objętości.



Tu na zdjęciu widać jaką cieniutką mam kitkę i po prawo kosmyk baby hair.
A teraz kolejne zdjęcia baby hair, dwa pierwsze to od baby hair które rosną od skóry głowy.




A teraz baby hair rosnące przy szyji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz