sobota, 2 sierpnia 2014

Aktualizacja włosów - koniec lipca/początek sierpnia

Włosy farbowałam 30 lipca farbą Loreal Preference granatowa perłowa czerń. Na 5 godzin przed nałozyłam na skalp olej Khadi a na długość włosów olejek avocado z Bielendy.

Tak prezentują się moje włosy na dziś dzień.





Dla porównania włosy z końca czerwca. Przepraszam za jakość ale włosy są dopiero co pare godzin po myciu i jeszcze od góry są mokre.



Na porost uzywałam olej Khadi na skalp, brałam CP i piłam skrzypo - pokrzywę.

Kosmetyki których uzywałam w lipcu:
Szampon Farmona łopianowy - głównym moim problemem w lipcu był swędzący skalp i szybsze przetłuszczanie się włosów. Muszę myć włosy codziennie.
Maska biovax 3 oleje, maska Organic Shop organiczny jaśmin i olejek jojoba
Natura Siberica rokotnikowa odżywka do włosów raz w tygodniu
Zabezpieczałam końców Bioelixire Argan oil

Plan na sierpień:
Szampon Farmona łopianowy. Muszę zakupić delikatny szampon bez SLS do codziennego stosowania.
Maska Biovax proteiny mleczne, maska Organic shop organiczny jaśmin i olejek jojoba, maska Biovax keratyna + jedwab
Odżywka Isana Asia kuracja 2-minutowa, Garnier fructis oleo repair, Nivea long Repair
Olejek avocado na długość włosów ana skalp Green Pharmacy łopianowy z czerwoną papryką
Zabezpieczanie końców olejem arganowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz