środa, 30 lipca 2014

Nowości w mojej kosmetyczce - ostatnie zakupy :)

Spodenki kupione w H&M 99,99 zł


Koszulka z New Yorker za 19,95 zł


Koszulka z H&M za 39,99 zł

 Koszulka z New Yorker za 19,95 zł


Loreal Preference, granatowa perłowa czerń


Perfumowany krem do ciała


Lirene, balsam magia złotych drobinek, złota alga, hialuronian, olejek z jojoby, balsam rozświetla, nawilza i wygładza skórę.


Lirene, księzycowa poświata na skórze, wyciąg z klonu, hialuronian, czynnik nawilżający NMF, gliceryna, skóra rozswietlona, wygładzona i miła w dotyku


Isana, odżywka do włosów brązowych, farbowanych na brąz z karmelem, zawiera kamel, wyciąg z orzecha włoskiego, wit E, filtr UV. Jestem ciekawa czy sprawdzi się tez na czarnych włosach.


Isana, odżywka połysk jedwabiu dpo włosów suchych i zniszczonych, proteiny pszenicy, pantenol, wit. B3,


Altera, odzywka do włosów suchych i zniszczonych, wyciąg z aloesu, granatu i kwiatów akacji


Isana Asia kuracja dla włosów, ekstrakt z kwiatu lotosu i protein sojowych, pantenol, proteiny pszenicy


Lakier 60 sekund Rimmel kolor różowy i zielony, 2 bransoletki na rękę z New Yorker za 7.99 zł



Dziś lub jutro bedę farbować włosy farbą Loreal i jestem ciekazwa czy kolor się utrzyma na długo. Bedę farbować na olej i teraz czekam aż wyschną mi włosy ponieważ zawsze olejuje je na mokro. 
Miałyście już coś z mojego zestawu kosmetyków. Czy Isana i Alktera zawierają silikony ponieważ dopiero się uczę czytać składy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz