wtorek, 13 maja 2014

Porównanie przyrostu włosów.

Przedstawiam przyrost włosów od luty/marzec. Wtedy to zafarbowałam na czarno i teraz robię wszystko zeby szybciej rosły po drastycznym podcieciu.

Moje odrosty.





Wciąż probuje dodać zdjęcie włosów w swietle dziennym aby ocenić ich kondycję ale jak nie ostre słońe to znow za ciemno ale cały czas próbuje i moze jutro uda mi sie samodzielnie zrobic fotki.
Nadal zmagam się z wypadanie ale już troszkę mniejszym. Moze to przez odstawienie częściowe silikonów lub złe olejowanie.
Na przyspieszenie porostu uzywam:
Maska Love 2 Mix organiczna pomarańcza i papryczka chili
Olej Khadi
Musze się w końcu zabrać za codzienne picie skrzypo-pokrzywy i branie CP.
Dziś zabrałam się za przygotowanie olejku konwaliowego. Nie wiem czy mi się uda i czy przepis jest dobry. Do słoiczka włozyłam świezo zerwane konwalie i zalałam olejem roślinnym. Wstrząsnęłam i postawiłam w ciemne miejsce na dwa tygodnie. Codziennie będę wstrząsać tę mięszankę. Tak samo chcę zrobić olej z kwiatów bzu białego. Zależy mi żeby olejek miał aromat kwiatowy i długo się utrzymywał.
Co o tym myslicie ? Czy to dobry pomysł ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz