niedziela, 4 maja 2014

Aktualizacja włosów i recenzja mojego hitu nr 1

Odżywka do włosów Natura Siberica, rokotnikowa odżywka do włosów maksymalna objetość




Działanie:
 nadaje włosom nadzwyczajną objętość,
odżywia i skutecznie nawilża,
sprawia, że włosy są gęstsze i bardziej elastyczne.
Składniki aktywne: 
organiczny olejek z ałtajskiego rokitnika, organiczny marokański olejek arganowy, organiczny olejek z białego lnu syberyjskiego, kalina, dzika róża daurska i witaminy B1 i B12.

Odżywka nadaje włosom rewelacyjną objętość, połysk i gęstość, chroniąc je przed szkodliwym działaniem temperatury podczas stylizacji.
Nie obciąża włosów.
Ułatwia rozczesywanie.
Wchodzące w skład odżywki witaminy i aminokwasy odżywiają i regenerują włosy.
Olejek z ałtajskiego rokitnika, marokański olejek arganowy i olejek z białego lnu syberyjskiego sprzyjają powstawaniu keratyny nadając włosom wytrzymałość i połysk.
Kalina i daurska dzika róża zatrzymują wilgoć głęboko w strukturze włosów.
Sposób użycia: 
odpowiednią ilość odżywki nanieść na wilgotne czyste włosy (po umyciu szamponem) równomiernie w kierunku od skóry głowy po końcówki włosów, pozostawić na 2-3 min. po czym zmyć ciepłą wodą.
SKŁADNIKI
Aqua with infusions of: Achillea Asiatica Extract* (ekstrakt krwawnika azjatyckiego), Viburnum Opulus Bark Extract (ekstrakt kaliny), Larix Sibirica Needle Extract* (ekstrakt z syberyjskiego modrzewia), Argania Spinosa Kernel Oil* (marokański olejek arganowy), Trifolium Pratense Flower Extract (ekstrakt z koniczyny łąkowej), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil* (olejek z białego syberyjskiego lnu), Rosa Daurica Fruit Oil (olejek z daurskiej dzikiej róży), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olejek z ałtajskiego rokitnika), Cetearyl Alcohol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Cetrimonium Bromide, Sodium Ascorbyl Phosphate, Hydrolyzed Wheat Protein, Thiamine Nitrate (witamina  В1), Cyanocobalamin (witamina В12), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum
składniki organiczne
Zawartość: 400 ml
Kupiłam ją tu http://lawendowaszafa24.pl/

Moja opinia:
Odżywka po zaaplikowaniu ma słodki, landrynkowy smak. Ułatgwia rozczesywanie włosów i nie obciaża ich. Doskonale nawilża, wygładza i nadaj blask włosom. Sprawia że jest ich więcej oraz podnosi je u nasady. Tak jak obiecał producent zwiększa ich objetośc. Włosy sa lekkie, aksamitne i miłe w dotyk oraz nawilzone. zaraz po uzyciu włosy sa bardzo elastyczne i co najwazniejsze, uzywam zwykłych gumek do włosów ale nie metalowych i po zwiazaniu nie odgniataja sie juz tak bardzo.
Pokochałam ta odzywke za podwojona objetośc, gestośc oraz nawilzenie i blas jaki nadaje moim włosom. Uzywam jej raz na tydzien. Za porada jednej z blogerek uzywana cześciej może nie dac efektu takiego jak obiecuje producent.
To mój hit nr 1 wśród odżywek i juz po pierwszym uzyciu pokochałam ją.
A teraz aktualizacja moich włosów.
Moje włosy po podcięciu. Bardzo załuje że musiałąm aż tyle ściąc ale włosy były tak cieniutkie i delikatne ze nie mogłam kitki nawet zrobić. Teraz mam nadzieje że beda rosły grubsze i bardziej wzmocnione. Szczerze mówiąc nie podobam sie sobie w takiej długośći i robię teraz wszystko żeby szybciej rosły.


A teraz zdjęcie grzywki. Bardzo urosłą od lutego.


Z góry przepraszam ale jestem bez makijażu ;)
A teraz zdjęcia odrostów. Ostatni raz farbowane w lutym.




Zuważyłam że włosy rosna średnio około  cm na miesiąc ale za to ,mam całą masę baby hair które juz maja około 20cm.
Stosowane kosmetyki:
Szampon:
Biovax do włosów zniszczonych, Babydream dla dzieci i Farmona łopianowy
Maski:
Babuszki Agaffi ekspresowa regeneracyjna maska do włosów elastyczność i blask
Love 2 mix pomarancza i papryczka chili
Odżywki:
Biovax dwufazowa do włosówwypadających, Natura siberica rokotnikowa odzywka do włosów elastyczność i blask
Zabezpieczanie końcówek: 
Jantar, olejek arganowy

Postaram się jutro dodac fotki moich włosów w świetle dzinnym bo z braku czasu zrobiłam fotki na szybko wieczorem.

1 komentarz:

  1. Od razu lepiej, widać różnicę. Wkrótce będziesz cieszyć się idealną długością i zdrowym blaskiem.

    OdpowiedzUsuń