środa, 21 maja 2014

Moje pierwsze serum olejowe

Dziś przygotowałam serum olejowe po raz pierwszy. Nazwałabym je raczej mgiełka.

- 1 łyżka oleju Dabur Amla
- 1 łyżka oleju Khadi
- 40 % odzywki Ganier awokado i karite
- 60 % wody


Odżywka ta jest na wykończeniu więc dodałam ją do serum. Bardzo dobrze nawilza i wygładza włosy oraz powoduje że sa mieciutki w dotyku, lekkie, nie spuszone.


Zużyłam resztkę tego oleju. Ładnie nabłyszcza włosy ale nie jest moim ulubieńcem jak Khadi czy olej Arganowy. Szkoda mi było go wyrzucić więc uzyłam go do serum.


Dodałam go ponieważ zalezy mi na jak najszybszym poroście. Jak dla mnie ładnie pachnie, nabłyszcza i odżywia włosy. Testuje go od paru miesięcy ale uzywałam tez in nych kosmetyków na porost więc teraz testuje jego działanie jak wpływa samodzielnie na porost.

Wszystko przelałam do buteleczki po sprayu na porost Agaffi.


Serum będę spryskiwac obficie włosy przed każdym myciem na1 - 2 godziny

2 komentarze: