niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziela dla włosów

Na 2 godziny nałożyłam maskę Biovax 3 oleje ( argan, makadamia, kokos ), na skalp olej Khadi a na długość maska z kilkoma kroplami olejku arganowego.
Wszystko zmyłam szamponem Babydream dla dzieci.
Na pół godziny nałozyłam na skalp maskę Love 2 mix organiczna pomarańcza i papryczka chili.
Zmyłam letnią wodą i na końce nałozyłam Argan Oil Serum firmy GREENelixir zakupione niedawno w biedronce.

Chwilowo nie posiadam zdjęć moich włosów ale wczoraj podciełam je i teraz są prawie do ramion. Sciełam zniszczone włosy które były tak cieńkie ze nawet kitki nie mogłam zrobić. Teraz skupię się na systematycznym olejowaniu 2 razy w tygodniu, nakładaniu raz w tygodniu maski nawilzającej i raz w tygodniu maski proteinowej. Będę starała się przyrządzać maski domowej roboty z uzyciem avocado, miodu, mleka, cynamonu, drozdży. Wewnętrznie stosuje CP i pije skrzypo - pokrzywę.
Jutro postaram się zrobić fotki i dam post z aktualizacją włosów po podcięciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz