piątek, 4 kwietnia 2014

Aktualizacja włosów - Marzec i plan na kwiecień

Aktualizacja włosów - Marzec, co używałam w marcu, jak wyglądała moja pielęgnacja.
Mój plan pielęgnacji włosów na kwiecień.

Plan pielęgnacyjny z Marca:
Szampon: Babydream dla dzieci ( ten niebieski ) używany dwa razy, Biovax intensywnie regenerujący  do włosów ze skłonnością do wypadania z witaminą  PP i aloesem, Raz w tygodni Farmona łopianowy.
Niedługo recenzja szamponu Biovax.
Maski : Biovax keratyna + jedwab, nieraz dodawałam łyżkę avocado ( tak może z 3 razy ), Love 2 Mix organiczna pomarańcza i papryczka Chili na porost włosów stosowana co drugie mycie a włosy myje co 2 dni.
Odżywki: Parę razy  używałam Timotei drogocenne olejki, Eveline arganowa odzywka 8w1 z olejkiem arganowym i płynną keratyną ostatnio używałam jej co każde mycie ( recenzja niedługo ), Raz użyłam Gliss kur diamond gloss, dwa razy Biovax do włosów do włosó przetłuszczających się z pantenolem, jedwabiem i biosiarką.
Oleje: na skalp Khadi a na długość włosów arganowy
Inne: Aktywne serum na porost włosów Apteczki Agaffi
Farbowane dwa razy Khadi indygo ale kolor gdzieniegdzie już się wypłukuje.

Dwa pierwsze zdjęcia po umyciu jak włosy wyschły ale jeszcze nie rozczesane.





Włosy od ucha w dół się wywijają, czasem zbijają w kolonie. Nadal wycieniowane.
Dla porównania włosy z początku Marca.





Odnośnie porostu od góry cała masa baby hair które już maja 10 cm. Wydaje mi się że włosy się zagęściły i trochę podrosły na długości. Miały też swój kryzys. Wizualnie od szyi w dół były bardzo cieniutkie ale udało mi się dodać im objętości za pomocą odżywki arganowej Eveline 8w1 oraz Timotei drogocenne olejki.
Myślicie że lepiej podciąć włosy, wyrównać na długości bo nadal są cieniowane. Czy to pomoże aby szybciej rosły ? Wydaje mi się że na długości nadal się trochę kruszą i łamią oraz wypadają po marcowym rozjaśnianiu.

Plan pielęgnacji na kwiecień: 
Nadal będę je olejować co każde mycie na dwie godziny lub na cała noc. Będę używać raz w tygodniu maski nawilżającej i raz w tygodniu proteinowej. Odzywki nawilżające co każde mycie ale narazie mam tylko d/s I oczywioście zastanawiam się na wyrównaniem włosów. Co do porostu wykończę aktywne serum na porost włosów Agaffi i maskę Love 2 mix. Będę pić skrzypo- pokrzywę oraz siemię lniane oraz brać CP.

A jak wy oceniacie przyrost włosów ? Poprawiła się ich kondycja ? Czy lepiej je podciąć i wyrównać ?

5 komentarzy:

  1. Hej. Wydaje mi się że dotychczasowymi zabiegami rozjaśniania i farbowania bardzo zmieniłaś strukturę włosów. Cokolwiek byś na nie położyła, to i tak 100% długości farbowanej musi "odpaść". Nie ma lepszej metody jak zdecydowane cięcie maksymalne odżywianie. Tutaj masz propozycje fryzur krótkich , może któraś Ci się spodoba. http://elleemvogue.blogspot.com/2014/02/najadniejsze-fryzury-krotkie.html
    Z tego co widziałam najkorzystniejszym dla ciebie jest kolor brązowy więc gdy czerń będzie stopniowo znikać możesz włosy zrównać jakimś brązem typu "mleczna czekolada" Henna jednak ma tendencje do zielenienia więc z farbą trzeba będzie poczekać.
    Pierwszy jednak krok to ....Cęcie, cięcie cięcie :) Powodzenia w dążeniu do wymarzonej kondycji włosów i fryzury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim marzeniem są długie włosy i TZ tez lubi mnie w długich najlepiej czarnych ale cięcie spowoduję że trochę odżyją bo dawno ich nie podcinałam.

      Usuń
    2. Ja też tak hodowałam włosy, nie ważna jakość, ważna długość.
      W Twoim przypadku możesz troszkę podciąć końcówki i robić to regularnie. Hodowanie do wymarzonej długości przeciągnie się pewnie na kilka lat, ale wolisz teraz obciąć włosy i hodować zdrowsze, czy za 2 lata ściąć 20 cm bo będą tak zniszczone, że się będą kruszyć ? Nie polecać hodowania na "chama", mówię to z własnego doświadczenia.
      Buziaki i powodzenia w pielęgnacji :*

      Usuń
  2. Chyba każda włosomaniaczka marzy o długich i mocnych włosach. Jednak w Twoim przypadku krótka fryzura wyjdzie tylko na dobre. Teraz jest idealna okazja by obie taką sprawić. Nawet jakbyś obcięła bardzo krótko, to po trzech miesiącach już będziesz mieć fryzurę typu bob. I wszystkie włosy młodziutkie z przewagą babyhair, idealnie zdrowe i zadbane. Moim zdaniem robisz z włosami naprawdę dużo i z pewnością doczekasz efektu.
    TZ na pewno ma też inne powody do lubienia Ciebie niż za długie włosy :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym poczekała aż jeszcze trochę urosnąć żeby można było potem trochę ja podpiąć i zrobić fajną fryzurę :) cieszę się, że trafiłam na twój blog - sama wypowiedziałam włosom wojnę, dobrze zaglądać do kogoś kto też intensywnie dba o włosy ;)

    OdpowiedzUsuń