wtorek, 28 stycznia 2014

Moje metamorfozy ;)

To moje włosowe metamorfozy. Który kolor najlepiej mi pasuje od  1 do 10 ? Mam piwne oczy, szybko się opalam. Latem śniada cera a zimą trochę bledsza. Mój kolor to zima.


1

2

3

4

5

6

7

8


10 

Od wczoraj zaczęłam akcję o szybszy porost włosów - 2 kubki skrzypo - pokrzywy, kubek drożdży zalewam wrzątkiem i dodaje łyżeczke miodu, olejek GP z czerwoną papryką, Farmona Jantar. Jak dostane zamówiony olej Khadi i inne kosmetyki ze sklepu Kalina na porost włosów również włączę je w swoją akcje. Myślicie że za dużo tych specyfików czy w sam raz ? Efekty kuracji za miesiąc.

3 komentarze:

  1. Pięknie Ci rudych ;)) Też mam zamiar kupić olejek green pharmacy z czerwoną papryką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie numer 6 czyli po prostu brąz. Wyglądasz w tym kolorze najkorzystniej. Uśmiechaj się więcej dziewczyno !:)

    OdpowiedzUsuń