środa, 8 stycznia 2014

Mój sposób na platynowy blond

Aby naturalnie rozjaśnić włosy używam płukanki rumiankowej. Gotuję wodę, dorzucam herbatę rumiankową i tak przez godzinę zagotowana wodę trzymam aż ostygnie. W niej myję włosy.
Używam tez szamponu rumiankowego.




Niestety w moim mieście nie było szamponów Eva ani Barwa więc kupiłam ten ze zdjęcia.
Żeby zniwelować żółty odcień zaraz po rozjaśnieniu używam Joanna Ultra Color System nadający odcień platyny do włosów rozjaśnionych, blond i siwych.



Skład: aqua, sodium laureth sulftate, cocamidopropyl betaine, cocamide mipa, coco-glucoside, glycol distearate, laureth-4, glyceryl oleate,trimethylsilylamod imethicone, C11-15 pareth-55. C11-15 pareth-9, polyquateternium-10,disodium edta,butylene glycol, chamomilla recutita, hydrozylet wheat protein, citric acid, sodium chloride, parfum, butylphenyl methylpropional, linalool, hexyl cinnamal, limonene, [+/- DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolino ne, methylisothiazolinone, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, methyldibromo glutaronitrile, dipropylene slycol], acid violet 43 (23.04.2008)

Używałam też szamponów Marion Maribell Perfect


Kolor żółty włosom rozjaśnianym nadają tez płukanki fioletowe. Ja używałam firmy Delia.



Do ostatniego mycia po odżywce dolewałam odrobinę tej płukanki. Myłam włosy szamponami wyżej wymienionymi oraz używałam tej płukanki przy każdym myciu. Odżywek nie stosowałam z tej linii co szampony bojąc się że przesuszę sobie włosy i będą sianowate.





Moje włosy za czasów rozjaśniania po bezpośrednim użyciu rozjaśniacza. zawsze używam Syoss intensywny rozjaśniacz który rozjaśnia włosy o 6 tonów a mam włosy naturalne kolor brąz.


Efekty po użyciu szamponów wyżej wymienionych oraz płukanki Delia.






Obecnie jak pisałam w innym poście zafarbowałam włosy henna Khadi jasny brąz. Chcę zejść z cieniowania i do moich naturalnych włosów. Dopiero wtedy je rozjaśnię na bardzo jasny blond no chyba że spodoba mi się inny odcień blondu. 
A wy jaki polecacie odcień blondu ? Dodam że mam piwne oczy i opaloną obecnie cerę. 

3 komentarze:

  1. Wiesz, mam podobnie jak Ty - ciemne oczy, dość ciemną może nie opaloną, ale nie najjaśniejszą cerę i też się kiedyś porwałam na blond... teraz widzę, że wyglądałam sztucznie. odkryłam też że do takich oczu jakie mamy najbardziej chyba pasują ciepłe koloryu i szczerze powiem, że bardziej widziałabym Cię w czymś cieplejszym, ciemniejszym lekko... w czerni z tego co widziałam wyglądasz bardzo ostro, poza tym czerń postarza hihi:) Ale taki jasny brąz z ciepłymi refleksami moim zdaniem dodałby Twojej buzi blasku :) i wiecej uśmiechu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond zawsze wydawał mi się bardzo trudny w utrzymaniu włosów w dobrej formie, bo mocno wyżera, jednak dobra pielęgnacja to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płukankę z Delii lubię tka samo jak szampon z Joanny, są bardzo pomocne przy blondach, szczegolnie tych jasniutkich bo szybko żołcieją :(

    OdpowiedzUsuń