piątek, 20 grudnia 2013

henna jasny brąz - efekty po farbowaniu cz 1



Henne kupiłan na www.kahadi.pl
Rozrobiłam proszek z letnią wodą i odstawiłam na 12 godzin. Kiedy upłynął czas henne nałożyłam na 2 godzinki pod czepek. wcześniej włosy delikatnie rozjaśniłam. Po 2 godzinach zmyłam samą wodą.
Dopiero po 2 dniach umyłam włosy szamponem Babydream dla niemowląt ale wcześniej był olej Green Pharmacy łopianowy z czerwoną papryką + olejek Dabur Amla który kiedyś zakupiłam na www.helfy.pl
Po umyciu nałożyłąm maske biovax 3 oleje : Argan, Makadamia i Kokos na pół godzinki po czepek. Po zmyciu maski nałożyłam Garnier fructis oleo repair  ( olej z oliwek, awokado i karite ) + kilka kropel gliceryny zakupionej w aptece.
Efekt - włosy jedwabiste, lekkie ( nie obciążone ) i delikatne w dotyku, błyszczące.
A oto efekt farbowania. Przepraszam za jakość ale dopiero co je robiłam. Jak najszybciej dodam fotki robione w ciągu dnia ale z tym problem że sama mam trudność w zrobieniu fotek więc przepraszam z góry.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz